Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Kαλώς σας βρίσκω και πάλι!!!

Aγαπημένοι μου φίλοι, καλησπέρα σε όλους!!!
Μετά από τόσο καιρό, ελπίζω να σας ξαναβρίσκω όλους καλά!!!
Διάφορες καταστάσεις, με κράτησαν σε απόσταση από το blog μου αλλά επέστρεψα κι ελπίζω πως από δω και μπρος, θα υπάρχει χρόνος να σας δείχνω αυτά που φτιάχνω, αλλά και να χάνομαι στις δικές σας σελίδες, στις δικές δημιουργίες...

Εχω χάσει τόσα πολλά!!!

Μαζί με την καλησπέρα μου και το καλως βρεθήκαμε και πάλι, σας παρουσιάζω μια καινούρια κουκλίτσα που έφτιαξα από πηλό για την φίλη μου την Μαρία. Το όναμα αυτής "Fairy of Paggaio mountain". Είναι μια alternative νεράιδα, μια νεράιδα του βουνού!!





9 σχόλια:

  1. καλως την..κοριτσι μας ελειψες..να σαι καλα..τι ομορφιες ειναι αυτες..παμε δυναμικα..χαρουμενο Καλοκαιρι..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως το το κοριτσι μας!!!!!!!
    Ομορφη η νεραιδουλα σου!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου!!!
      Φιλιά κι ευχές για ένα όμορφο βράδυ...

      Διαγραφή
  3. Καλώς ήλθες πίσω, και μάλιστα με αριστουργήματα!!!φιλάκια να περνάς υπέροχα γλυκιά μου Ρένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη, Βάγια μου, από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα λάθος το όνομά σου!! φιλάκια, και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Not too many ppl would really think about this the Creme Del Mar direction you just did. I am really impressed that there is so much about this subject that has been revealed and you made it so nicely, with so considerably class. Brilliant one, man! Truly great things right here.Hello, I do adore your amazing site. That is a tremendous blog post. I really look forward to reading even more interesting topics that.For more ==== >>>>>> http://www.healthsupreviews.com/creme-del-mar/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Took me time to read all the feedback, however I really JUVACELL loved the article. It proved to be very useful to me and I am positive to all the commenters here! It is always good when you cannot only learn, but additionally engaged! I am certain you had pleasure writing this article.yway, in my language, there usually are not much good source like this.Very nice post.I used to be very pleased to search out this site.For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/is-juvacell-scam-or-fake/

    ΑπάντησηΔιαγραφή